torsdag den 21. oktober 2010

Kapsler camufleret af guld, skidt og kanel....


Vær's'go - her har I kapslerne, der valgte at gemme sig i mit lille svar på oktober måneds udfordring. Desværre giver fotoet ikke kapselbilledet den retfærdighed det har fortjent. Gløden og farverne er ikke som i 'the real one'. Det er lidt ærgeligt, men jeg håber I fornemmer helheden og idéen i det hele!
Vil du se noget om processen, må en tur forbi min egen blog. Den finder du her.

Det har været rigtig sjovt, og for mig har det bare handlet om at eksperimentere.

Tak til pigerne i redaktionen - og alle I andre, der gad lege med på min udfordring!

Nu venter jeg spændt på næste måneds PING-PONG.....men har du lyst, kan du stadig nå at være med i denne her, der handler om kapsler. Læs mere i højre sidebar!

3 kommentarer:

  1. Anette.... Anette... altså!
    Jeg er helt målløs over at se SÅ megen skønhed vokse frem af noget så trivielt og "ubetydeligt" som glemte, kasserede kapsler!
    Det er så smukt hvad du har lavet, at det pibler i min mave!!!

    SvarSlet
  2. Eva - tak....nu bli'r jeg helt stille....og det ligger ellers ikke til mig ;)

    SvarSlet
  3. Anette, det er da helt fantastisk, jeg har også nydt procesbillederne på din blog.

    SvarSlet