onsdag den 2. februar 2011

Du ta'r en pind!

Så er det vist min omgang. Ny måned, ny udfordring!

Som I sikker ved, så er jeg på en 'låner' PC sådan lige pt. Venter stadig på min ny computer, så det er rigtig ØV.

Anyway - det er min tur til at udfordre og denne gang bli'r den nye ping-pong.....
Februars-udfordring:
"DU TA'R EN PIND....."

....eller flere - og gør lige præcis, hvad du har lyst med den!

Det kan være en hvilken som helst pind! Fra skoven - fra tømmerbixen - eller hvor-som-helst. En strikkepind - ispind - slikkepind - blomsterpind -tændstik - tandstik osv. Den kan være af træ, metal, plexi, gummi eller hvad-som-helst!

Alt er tilladt, så lad fantasien blomstre, hoppe og danse, gøre mulige og umulige tossede ting og spring ud i eksperimenterne....

Invitationen går helt ud over kanten. Det bli'r lidt sjovere, hvis der er flere end fir'banden der delta'r i løjerne. Vi vil rigtig, rigtig gerne ha' flere med i legen, så bloggen kan bli' et spændende og inspirerende sted, hvor kreativiteten mødes på tværs af alle krøllede og kreative muligheder.

Kom og vær med!


5 kommentarer:

  1. Tænke! tænke tænke! Søren Pind????
    Nej, vel!! :0)).

    tænke tænke tænke tænke, jeg skal altså nok hitte på noget...

    mvh.

    SvarSlet
  2. Jeg har lavet et Du ta'r en pind indlæg på min egen blog...Der må hapses alt hvad du vil, fra indlægget!

    SvarSlet
  3. Kirsten - jeg har smugkigget. Super dejlige PINDE. Jeg lægger link og foto på Delebarnet, når min nye computer er fuldt installeret.

    SvarSlet
  4. Du ska´få pind ska´du :)
    Dejligt tema - der samles sammen til noget pind-værk.

    SvarSlet