søndag den 6. marts 2011

Miniature-mirakler


Mit bidrag til Marts-udfordringen "Små mirakler" består af denne lille samling links til kunstnere som gør det i miniature-formatet... på forskellige måder og med så unikke udtryk, at jeg synes de fortjener at blive fremhævet.
  1. Diem Chau - udskårne fedtfarver og tandstiksskulpturer
  2. Canbot - minirobotter lavet af blik fra dåser
  3. Little people - Slinkachu - street art
  4. Fairchild Art - gastronomiske smykker
  5. Dalton Ghetti - udskårne spidser på blyanter
  6. Laura Tarrish - samling af miniaturestole
  7. Yuri Zupancic - malerier på microchips
  8. Anastassia Elias - papirklip i toiletruller

3 kommentarer:

  1. Wow hvor er det fede ting.
    Bitte små mirakler af allerfineste slags.

    SvarSlet
  2. Wow si'r jeg også. Man skal godt nok være fiks på fingrene med sådanne små mirakler.

    SvarSlet
  3. Ja det er SÅ imponerende. Kender godt Slinkachu's Little people. En FANTASTISK bog, som jeg var så heldig at erhverve mig på et fotomuseum i Berlin. Den står og viser sig selv frem på min reol lige ved siden af mig.
    man imponeres.

    SvarSlet