onsdag den 6. april 2011

Grøn er vårens hæk

Det pipler, knirker og krudter.

2 kommentarer:

  1. Tak for et dejligt lille forårsmirakel, Hanne.

    SvarSlet
  2. Hejsa. Låner lige jeres delebarn - håber det er okay!
    Vi skal have fat i nogle flere kunstbloggere!!! Og jeg ved simpelthen ikke, hvor jeg skal finde dem. Jeg synes, det kunne være intet mindre end fantastisk, at få en masse kunstnerbloggere som kunne blive et ligeså dynamisk forum, som alle disse innovative Krea-bloggere har skabt. Men jeg synes godt nok, de er svære at finde. Eller er det bare mig? Vil I ikke hjælpe mig med at råbe ud fra Byens Tage, at vi vil se alle kunstnere/kunstinteresserede/gallerister osv melde sig under blogfanerne! Måske har I endda en gevaldig god ide til, HVORDAN der skal råbes....
    Jeg laver gerne et lille logo eller et lille "skriv", hvis I ku ha brug for det.
    Mange KunstHilsner
    RikkeRøjkjær

    SvarSlet